Beantwoord

KPN Veilig ook met voormalig Telfort abonnement?

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 495 keer bekeken

Sinds gisteren zijn we overgezet van Telfort naar KPN. Ik heb een KPN id aangemaakt en mijn tv en internet thuis gekoppeld maar ik kan niet gebruik maken van KPN veilig. Ik had voorheen geen Telfort veilig maar ik begreep dat bij KPN klanten dit gratis is. Klopt het dat ik dit nu niet kan installeren omdat ik Telfort klant was?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 October 2020, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @cinderella1976 , als je inlogt in MijnKPN, klikt op thuis , ga dan naar extra opties wijzigen of toevoegen, kies dan voor internet dan heb je de keus uit de volgende 2 mogelijheden:

KPN veilig 10 licenties voor €3,00 per maand.

KPN veilig 12 licenties voor €4,99 per maand, de 13 3 maanden gratis.

Alléén bij echte KPN-klanten is een aantal licenties gratis, de TFT-klanten niet

Dat is toch belachelijk. Ik ben kpn klant maar geen echte.  Ik zal dit onderwerp aankaarten bij Tros radar. Benieuwd wat zij daar van vinden. 

Dat is toch belachelijk. Ik ben kpn klant maar geen echte.  Ik zal dit onderwerp aankaarten bij Tros radar. Benieuwd wat zij daar van vinden. 

Hallo @cinderella1976 , je bent als TFT-klant gemigreerd naar KPN onder dezelfde TFT-voorwaarden/diensten en prijzen.

Daar TFT geen gratis Telfort veilig aanbood, gebeurt dat nu dus ook niet met de naam KPN-veilig.

Ik geef je weinig tot geen kans bij de consumenten organisaties.

 

Prima. Dan stap ik over naar een andere provider 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @cinderella1976, welkom bij KPN! Het klopt dat je op dit moment geen gebruik kunt maken van KPN Veilig.

We hebben altijd al gehad dat er verschillen en overeenkomsten zijn tussen de verschillende abonnementen, zowel bij KPN als bij Telfort. Dat betekent dat de ene klant soms net andere onderdelen / voordelen heeft dan de andere. Nu ben jij over naar KPN en ben je ook een echte KPN klant. Alleen, Jan geeft het al aan, je bent met behoud van je huidige abonnement over gezet. Wij mogen namelijk niet zomaar jouw abonnement aanpassen en je overzetten naar een ander soort abonnement. Daarom zorgen we ervoor dat alle Telfortabonnees overgezet worden met behoud van het abonnement dat ze al hebben. Dus de inhoud en de voorwaarden van je abonnement zijn nog dezelfde als voor de migratie. Dat betekent dat KPN Veilig daar op dit moment geen onderdeel van is. 

 

Als je wel graag KPN Veilig wilt gaan gebruiken kun je het inderdaad als betaalde optie toevoegen. Of je kunt, eveneens via je MijnKPN, het abonnement wijzigen naar een Husselabonnement. Daar zit KPN Veilig wel bij in.Â