Beantwoord

KPN Veilig op tablet

  • 18 February 2020
  • 9 reacties
  • 261 keer bekeken

Hoi,

Mijn kinderen hebben beide op hun tablets kpn veilig zodat ze veilig op internet kunnen.

Maar nu kan ik zelf niet eens meer naar marktplaats of andrere sites, hoe kan ik dit veranderen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 February 2020, 20:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Aroefs ,

 

Klik op het icoontje van KPN Veilig. 

Klik op instellingen.

Kies browsebeveiliging.

Klik op Website-uitzonderingen.

Zet daar de websites die je zonder problemen wilt bezoeken. 

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Aroefs, welkom op het forum.

Wat lastig dat je door KPN Veilig niet meer naar websites zoals Marktplaats kunt. Heeft de tip van @Noordzee het probleem verholpen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

hoi,

helaas is het probleem niet verholpen!

klik op het icoontje van KPN Veilig. 

Klik op instellingen.

Kies browsebeveiliging.  deze keuze instelling staat er niet bij. Bij instellingen staat alleen;

  • meldingen
  • gebruiksanalyse
  • verwijderen

hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Android heeft geen virusscanner nodig, omdat elk programma zijn eigen wereldje heeft.

Als dit wereldje besmet raakt kan dit geen andere wereldjes besmetten.

Het besmette wereldje stoppen is de meest simpelste methode om de besmetting te stoppen.

Zodoende is Android (Linux) één van de de veiligste O.S. ter wereld, dit in tegenstelling tot Windows.

Ik zou KPN veilig ALLEEN installeren als je veel met windows files werkt en deze weer aldaar zou moeten opslaan, dan is het nuttig, maar anders is KPN veilig net als andrere virusscanners voor android toestallen totaal overbodige ballast.

Reputatie 6
Badge +10

hoi,

helaas is het probleem niet verholpen!

klik op het icoontje van KPN Veilig. 

Klik op instellingen.

Kies browsebeveiliging.  deze keuze instelling staat er niet bij. Bij instellingen staat alleen;

  • meldingen
  • gebruiksanalyse
  • verwijderen

hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik wil graag verder uitzoeken hoe we dit kunnen oplossen. Kun je me hiervoor vertellen of het om een iPad of een Android tablet gaat? Dan ga ik voor je op onderzoek uit.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hoi Ron,

fijn dat je het met mij wil oplossen. Het is een Android tablet.

Reputatie 7
Badge +11

Kijk eens hier KPN Veilig op Android: Installeren, gebruiken of verwijderen 

Bij ouderlijk toezicht punt 4 

(Loop alle instellingen ook even na😀)

Surfen op het internet

Volwassenen ,selecteer welke categorieën een volwassene kan openen.

 

 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de toelichting @Aroefs. Ik zie dat Tycha al een tip heeft gegeven. Kun je aangeven of dit het probleem ook heeft opgelost? We horen het graag van je! 

Reageer