Beantwoord

kpn veilig pagina niet langer beschikbaar

  • 17 April 2019
  • 6 reacties
  • 2244 keer bekeken

Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.( Lg g7 fit)
heb gezocht, maar voor mij geen oplossing kunnen vinden
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 April 2019, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Dlr Hoi en welkom op het forum. :-)
Ik mis, geloof ik een beetje context. Welke pagina probeer je precies te bekijken? Heb je misschien een screenshot? Op die manier kan ik je beter helpen? Is de melding afkomstig van KPN veilig, denk je?
Hoi. Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het nu is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 🙂
Ik heb hetzelfde probleem. Het gaat om de pagina https://veilig.kpn.com; je krijgt onderstaande bericht te zien.

Deze melding krijg ik ook, vanuit elke andere browser idem foutmelding.
Wat is de oplossing ???
Soms heeft het met de security en privacy instellingen van je browser te maken. Of zelfs de cookies. Het kan ook zijn dat de pagina op dat moment onbereikbaar is vanwege storing of onderhoud.
Momenteel werkt de pagina aan mijn kant goed. Is dat bij jou ook het geval? Zo niet, zou je dan via chrome -> control + shift + N proberen? Op die manier open je een incognito venster en zo omzeil je bepaalde settings die de boel kunnen verstoren.
via Incognito / Inprivate bij Chrome, Edge en IE11 steeds hetzelfde resultaat.
Cache volledig gewist etc etc. Ben een beetje door de opties heen.
Ik lees dat meerdere hier problemen mee hebben, dan zou KPN toch een betere beschrijving dienen te leveren voor het kunnen installeren van KPN Veilig.