Beantwoord

kpn veilig pagina niet te bereiken

  • 26 november 2018
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

ik probeer de virusscanner te installeren, maar zodra ik inlog komt de melding dat om mijn veiligheid de pagina is verlopen, probeer nog een keer.
ik heb windows 10 met edge.
hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door Vikash 28 november 2018, 09:11

Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Waarschijnlijk zat het probleem in de instellingen van Edge. In dit topic is een vergelijkbare vraag gesteld alleen dan zat het probleem in de internetbrowser Safari.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Anton v Essen. Welkom op het forum van KPN. Wat vervelend dat je deze melding steeds te zien krijgt. Heb je al eens geprobeerd om een andere internet browser te gebruiken, bijvoorbeeld Chrome. Vaak verhelpt dit het probleem al. Ik hoop dat dit je verder helpt, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je! 🙂
met Chrome wel gelukt, waarom nu met Chrome en op een andere computer gewoon met Edge?
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Waarschijnlijk zat het probleem in de instellingen van Edge. In dit topic is een vergelijkbare vraag gesteld alleen dan zat het probleem in de internetbrowser Safari.

Reageer