Vraag

KPN Veilig staat niet aan in mijn abonnement

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Goedendag, 

Ik ben vanuit Telfort overgegaan naar KPN. 

Nu zie ik in mijn abonnement dat ik ook KPN Veilig heb, maar wanneer ik die zoek op de KPN site staat er dat deze niet aan staat of niet in mijn pakket zit (Wat hij volgens mijn abonnement wel zit. 

 

Graag hulp. 

 

MVG,

 

Marc  


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marc, welkom hier. 

Wanneer je daadwerkelijk een KPN abonnement hebt hoor je KPN Veilig te hebben. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hallo Alex, sorry voor de (ver) late reactie maar heb m'n gegevens aangepast. 

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem. Ik zie echter dat dit geen KPN abonnement is maar nog je abonnement met de Telfort voorwaarden, die hebben inderdaad geen KPN Veilig. Je kunt overstappen op Hussel, let daarbij wel op de gratis voordelen die je nu hebt en die vervallen.

Hi Alex, mijn Telfort abonnement was al in 2017 verlopen (?) en heb ik nooit verder iets over gehoord.

Maar als ik het goed begrijp kan ik beter zelf een virusscanner aanschaffen en nooit contact met jullie opnemen over mijn contract omdat ik dan al mijn "gratis" voordelen vervallen? 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is kort door de bocht, als jij de gratis(inbegrepen in de prijs) zenderpakketten nu wel bekijkt zou ik het zo laten. Als dat voor jou verder niet van belang is kun je een overstap overwegen, kijk dus goed wat het bedrag wordt en wat je wel of niet gebruikt.