Beantwoord

KPN veilig uitbreiden

  • 5 July 2019
  • 5 reacties
  • 571 keer bekeken

Hallo,

We willen graag ons KPN veilig uitbreiden naar de 5 licenties voor €4,99 pm.
Betekend dit overigens dat je naast de 2 apparaten die je al gratis kan beveiligingen via je account nog 5 extra apparaten kan toevoegen. Of wordt het 5 apparaten in totaal?

Via de site wordt je door gelinkt naar de mijnKPN app maar daar kunnen we niks vinden mbt het uitbreiden van de 5 licenties.
Bij product toevoegen / koppelen kun je wel een account toevoegen maar kunnen wij niks vinden over de KPN veilig.

We horen graag hoe we dit moeten doen.

Vriendelijke groetjes
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 July 2019, 15:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond Tab0308. Volgens mijn blijft het gewoon 5 licentie. Ikzelf heb er ook 5.Maar als u compleet ben dan wordt het gratis. 😉👍
Reputatie 7
Badge +20
Hallo,
Hallo @Tab0308 ! Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt.

We willen graag ons KPN veilig uitbreiden naar de 5 licenties voor €4,99 pm.
Betekend dit overigens dat je naast de 2 apparaten die je al gratis kan beveiligingen via je account nog 5 extra apparaten kan toevoegen. Of wordt het 5 apparaten in totaal?

Je kunt de licentie inderdaad uitbreiden en dan kun je in totaal 5 apparaten beveiligen.

Via de site wordt je door gelinkt naar de mijnKPN app maar daar kunnen we niks vinden mbt het uitbreiden van de 5 licenties.
Bij product toevoegen / koppelen kun je wel een account toevoegen maar kunnen wij niks vinden over de KPN veilig.

Je kunt ook rechtstreeks inloggen, in plaats van via de app. Dat gaat misschien net iets eenvoudiger? Het is in elk geval vrij simpel. Je gaat naar 'Uw extra opties' ---> 'Extra opties wijzigen of toevoegen' ---> 'Internet' ---> KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten).

We horen graag hoe we dit moeten doen.
Vriendelijke groetjes

Laat je weten of het gelukt is?
Goedemiddag!

Het is ondertussen gelukt om de licentie uit te breiden naar 5. Bedankt @Bart_ voor de instructies.

@cornelis48 jij zegt dat als je compleet bent het gratis is? Wij zijn compleet maar moeten 5 euro pm extra betalen voor de 5 licenties. De 2 licenties waren inderdaad gratis.
Moet ik nu iets anders doen?

Hoor graag!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Fijn dat het gelukt is, @Tab0308 Je krijgt 5 licenties alleen gratis als je het hoogste abonnement hebt, het Premium-abonnement. Dat staat dan overigens ook aangegeven. Ik denk dat daar de verwarring in zit. 🙂
Ah vandaar! Nou dat ga ik nog wel eens rustig bekijken 😁

Bedankt voor de hulp! Fijne dag verder

Reageer