Beantwoord

KPN veilig updates installeren niet

KPN veilig download de updates wel maar kan het niet installeren denk ik. Ik gebruik windows 10

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door AKG Molenaar 27 juni 2018, 17:10

Joran schreef:

Zo te zien is het opgelost door bepaalde hulpprogramma's te installeren. Goed om te lezen 🙂 Als je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebt, laat het weten!

Is inderdaad opgelost, was wel ff bezig (half uurtje) maar toen was het ook opgelost,

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum AKG Molenaar! Kun je het probleem wat verder beschrijven? Geeft KPN Veilig een foutmelding? Of krijg je een schermpje van Windows te zien waarin je toestemming moet geven? Wanneer is dit probleem begonnen?
Joran,
Na het opstarten staat er in het meldingen venster (rechts onder taakbalk) de melding dat kpn viris moet up daten. als ik dat doe krijg ik de vraag of ik het toesta dat dit programma wijzigingen aanbrengt. Ik klik ja dan krijg ik melding update voltooid. Ik krijg dit al ongeveer sinds een week. Als ik KPN veilig open staat er uw computer is niet volledig beveiligd. Virus bescherming is niet bijgewerkt en controleren op nieuwe updates. Browserbescherming is actief.
Het lijkt mij dat windows het niet toestaat maar hoe en waar kan ik dit aanpassen?

Groeten Gijs
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor de toelichting Gijs! Ik heb deze week een vergelijkbare melding gezien. Het heeft mogelijk iets te maken met de meest recente update van Windows. Het toestaan dat KPN Veilig wijzigingen aanbrengt aan de computer zou normaal gesproken voldoende moeten zijn om te kunnen updaten. Ik denk daarom niet dat er een directe oplossing mogelijk is.

Om hier meer duidelijkheid over te krijgen heb ik een storingsmelding aangemaakt. Mijn collega's van de technische dienst nemen contact met je op om het probleem zo goed mogelijk te kunnen doorgeven aan F-Secure, het bedrijf dat KPN Veilig voor ons ontwikkelt. Ik hoop dat het op deze manier snel kan worden opgelost. Bedankt voor het melden!
Oke, dank je wel. Hoop dat het snel geregeld gaat worden,

Groeten Gijs
Reputatie 7
Badge +27
Zo te zien is het opgelost door bepaalde hulpprogramma's te installeren. Goed om te lezen 🙂 Als je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebt, laat het weten!
Joran schreef:

Is inderdaad opgelost, was wel ff bezig (half uurtje) maar toen was het ook opgelost,

Reageer