Vraag

KPN Veilig voor 5 apparaten instellen

  • 23 November 2020
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Goedemiddag,

Met mijn internetsnelheid van 200mbit/s heb ik recht op KPN Veilig voor 5 apparaten. Toch heb ik maar 2 licenties. Wie binnen KPN kan dit voor mij omzetten naar 5 licenties?

De helpdesk medewerker aan de telefoon geeft nu aan dat ik een oud pakket heb uit 2018 waarbij dit niet kan en dat ik wel naar een nieuw pakket kan overstappen……. 

 

Hier staat het trouwens aangegeven, dat wist de beste man ook niet: 

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Met dank,

Robbert


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat daar te lezen is op de site van KPN is waarschijnlijk alleen van toepassing op de nieuwste abonnementsvorm. Hussel dus. En dat is niet zo vreemd. Je komt meer dingen tegen op de website die dan weer niet van toepassing zijn op oudere abonnementen of bestaande klanten. De gratis SuperWiFi's zijn ook alleen voor nieuwe klanten. En sommige prijze die genoemd worden voor bijvoorbeeld het pluspakket zijn bij oudere abonnementen ook anders.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Huissenisrood! Ik ga voor je kijken wat er aan de hand is. Zoals @Nick83 zegt ligt het soms aan de leeftijd van het pakket. Begrijp ik goed dat je wel op de factuur 5 apparaten hebt staan maar hier geen gebruik van kan maken? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik het voor je na.