Beantwoord

KPN Veilig web geeft 404 Not Found melding zodra ik de software wil binnehalen

Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 5
Kan je zelf krijgen via KPN veilig pagina. Inplaats van “Deze computer” klik je op “Andere computer” (zie screenshot een aantal berichten hierboven). Je moet dan je email adres invullen waarna je een mail ontvangt met daarin de de download link.
Reputatie 7
Badge +16
Roko schreef:

Kan je zelf krijgen via KPN veilig pagina. Inplaats van “Deze computer” klik je op “Andere computer” (zie screenshot een aantal berichten hierboven). Je moet dan je email adres invullen waarna je een mail ontvangt met daarin de de download link.

IK heb het geprobeerd, ook dat werkt niet ik krijg dan deze melding:

Not Found

The requested URL /SE/KPN/latest/installer/KPN_CM_Mac_Protection.mpkg was not found on this server.

Hoe kan dat nou??? 😞
Reputatie 5
Dat is wat ik al aangaf. Het installatie file voor de Mac is niet aanwezig, of het pad van de link is onjuist. F-Secure moet dat controleren.
Reputatie 7
Badge +16
Maar er gaat nog meer mis, als ik moet inloggen:

Dan krijg ik daarna dit te zien:

Het werkt wel allemaal wel heel raar. 🤔 🙄
Reputatie 2
Badge
@Joran, ik had geen idee wat die KPN Veilig in zou houden. Wilde dus gewoon eens kijken. Ben het met je eens dat je een goede virusscanner niet moet vervangen door een confectie product. Het stelt me alleen een beetje teleur dat de ronkende berichten over KPN compleet voor mij weinig of niets extra opleveren.
Reputatie 7
Badge +16
@Roko en @Joran als ik de virusscanner zou downloaden dan is dit niet PC Veilig van KPN, toch?

Omdat dit niet met de Licentie van KPN is. 🤔
Reputatie 5
Dat is de versie van F-Secure zelf, de “unbranded” versie. Ik weet ook niet in hoeverre de paketten (branded versus unbranded) met elkaar overeenkomen.
Reputatie 7
Badge +26
Voor zover ik weet werkt die versie niet met de licentiecodes van KPN Veilig. Maar, de downloads zouden weer moeten werken. Mijn contactpersonen van KPN Veilig hadden hetzelfde probleem en hebben contact opgenomen met F-Secure. Kunnen jullie het nog eens proberen? Bij mij werkt het, maar zoals eerder in dit topic is gebleken is dat geen garantie dat het voor iedereen werkt.
Reputatie 7
Badge +16
Inmiddels heeft KPN Webcare de PC over genomen. En staat PC Veilig erop. 😉
code:
Goedenavond,ik heb een probleem met mijn IP camera,als ik dubbelklik om via mij IP adres in te loggen krijg ik de volgende melding:Error 404: Not Found

Hoe kan ik dit oplossen??

Reageer