Beantwoord

KPN Veilig wel of niet geïnstalleerd?

  • 11 November 2019
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Had kpn veilig op Windows 7 daar die per januari vervalt  heb ik  Windows 10 laten installeren als ik  nu  kpn veilig inlog  geeft hij aan dat ik beveiligd ben en wil het scannen maar kan nergens vinden wat ik aan kan klikken om te scannen !

Terwijl bij Windows 7 Ik een kpn icoon had en kon aanklikken en zag dan dat ik beveiligd was ! 

icon

Beste antwoord door Bart_ 18 November 2019, 13:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kiddy En als je in het Windows Menu zoekt op KPN Veilig, zie je het dan wel? Heb je KPN Veilig opnieuw geïnstalleerd? 

Nee kpn veilig niet te zien in het menu geeft niks aan terwijl ik inlog op de kpn site zegt dat ik beveiligd ben dat is het en kan verdere niets aanklikken  . Kan dus  ook niet verwijderen en opnieuw installeren omdat kpn veilig   niet in Windows menu  voorkomt en wel beveiligd ben  ! Heel vreemd !!!

Moet toch ergens op mij. Laptop terug te vinden zijn ???? Maar waar moet ik het op mijn laptop zoeken !!

 

Reputatie 7
Badge +20

Dan gaan we voor de grondige oplossing, @Kiddy In dit topic lees je over een vergelijkbaar probleem. Je leest hier dat je via het F-secure programma de installatie van KPN Veilig ongedaan kunt maken. Wil je dat eens proberen? Als dat gelukt is zou je kunnen proberen om opnieuw te installeren. Ook goed om te proberen is de KPN Veilig licentie vrijgeven, van jouw computer, om daarna je computer weer aan te melden. Wil je dat eens proberen?  

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kiddy Ik was nog even nog nieuwsgierig: heb je iets aan mijn tips gehad? Werkt alles nu zoals het moet? 

Moet het even aan iemand vragen die meer  verstand heeft met computeren helaas ben ik maar en leek en dan wordt het mij te ingewikkeld  !  Is misschien ook in het Engels en die taal beheers ik niet ! 

Reputatie 7
Badge +20

Prima. Ik hoop van harte dat je er uit komt. 

Reageer