Beantwoord

KPN Veilig werkt niet goed op iPhone

  • 24 April 2020
  • 10 reacties
  • 1348 keer bekeken

Ik heb kpn veilig op mijn iPhone 11 geïnstalleerd alleen ik kan niet scanners kon bij de Android wel maar bij de iPhone 11 lukt dat niet gaat dat soms anders bij een iPhone dan bij een android

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 April 2020, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @skoda. Het klopt dat je geen scan kunt uitvoeren op een iPhone. Je hebt op een iPhone geen aanvullende virusscanner nodig, omdat het systeem van zichzelf al goed beveiligd is.. Op de pagina “KPN Veilig op iOS installeren, gebruiken en verwijderen” vindt je meer uitleg over KPN Veilig op een iOS apparaat. 

hey vikash bedankt voor je uitleg ik heb dus eigelijk geen kpn veilig nodig op een iphone

dan kan ik hem verwijderen van mijn iphone dat heeft dan geen zin als het systeem zo beveiligd is

Reputatie 7
Badge +21

In principe heb je het niet nodig als virusscanner, maar de andere opties kunnen natuurlijk wel fijn zijn om te gebruiken!

Zoals en update kpnveilg wel op een iphone

zoals bijvoorbeeld en update kpnveilig wel op een iphone

Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp niet wat je in jouw laatste bericht bedoeld, zou je dit verder willen toelichten?

nou heb het zin om kpn veilig te installeren op mijn iphone

en wat kan ik verder met kpn veilig dat wil ik even weten

Reputatie 7
Badge +21

Als je toch KPN Veilig installeert krijg je de mogelijkheid om veilig browsen, ouderlijk toezicht en mijn locatie aan te zetten. Vooral ‘mijn locatie’ kan handig zijn als je het toestel kwijt raakt

Oké dan ga ik kpn veilig Downloaden en installeren en gebruiken bedankt voor de informatie

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @skoda:blush: