Beantwoord

KPN Veilig werkt niet meer

  • 15 January 2019
  • 10 reacties
  • 577 keer bekeken

Hallo, kpn veilig werkt niet meer moet ik verlengen log ik in krijg ik elke weer dat de pagina is verlopen gelijk na dat ik ingelogd heb
Hoe nu verder.
Gr Frans


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Frans Tj 16 January 2019, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Frans Tj, welkom terug! Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Krijg je een melding dat je moet verlengen? Of dat de pagina is verlopen? En waar log je precies in? Kan je bovenstaande misschien iets verduidelijken en misschien een screenshot o.i.d. plaatsen? Als je daarnaast je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), kijk ik ook hoe het er aan onze kant uit ziet.
Hai Marcia, precies zoals het er staat . Krijg melding dat ik moet verlengen ga ik daarheen om te verlengen krijg ik het bericht pagina is verlopen . Kom dus niet verder.
Gisteren heb ik een zelfde laptop van mijn vrouw geïnstalleerd met kpn veilig kind.
Daar na kwam mijn melding. allebei een Lenovo thinkpad T510
gr Frans
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een ticket voor je aangemaakt is. Er zal zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen en ik verwacht dan ook dat het spoedig opgelost wordt voor je. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?
Goede avond,
ben nu tweemaal gebeld door kpn tweemaal geprobeerd op te nemen wat niet lukte. Hoe dat kan weet ik niet maar graag doorgeven bellen naar huisnummer.
bvb mijn dank F Nauta
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie het inderdaad. Wat gaat er niet goed met het opnemen dan? Ligt dat wellicht aan je telefoon? Kan je, als jij met je vaste lijn je mobiele nummer belt, wel gewoon opnemen? Ik heb in ieder geval het vaste nummer toegevoegd als bereikbaarheidsnummer en verwacht dat je hier morgen of vrijdag op gebeld wordt.
Hai, met vaste lijn lukt het wel mijn 06 nummer op te nemen. Wacht morgen af.
vriendelijk dank Frans Nauta
Reputatie 7
Badge +30
Is er nog contact met je opgenomen, Frans?
Hai Marcia, neen . Wel contact gehad met service een dame gaf mij een telefoon nummer 080-0402 wat dus niet bestaat. Word er niet echt vrolijk van.
Heb voor de zekerheid een andere veiligheid geïnstalleerd.
gr. Frans
Reputatie 7
Badge +30
Dan komt dat vast vandaag! Het telefoonnummer moet zijn 0800-0402, maar dan kom je uit bij de reguliere klantenservice. Die kunnen hetzelfde als dat ik kan en zullen dan waarschijnlijk ook adviseren om het telefoontje even af te wachten. Mocht je morgen nog niets hebben gehoord, neem ik gewoon even opnieuw contact op met de betreffende afdeling.
Reputatie 7
Badge +30
Ik wilde even bij je nagaan of het inmiddels opgelost is. Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag.