Beantwoord

KPN veilig werkt niet meer, melding dat ik geen recht heb op deze dienst

  • 29 July 2020
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Sinds 8 Juli Thuispakket actief, alles geïnstalleerd en werkte naar behoren, Sinds een paar dagen geeft KPN Veilig aan dat ik geen recht (meer) heb op deze dienst, kan op geen enkele manier meer inloggen via de beheerspagina. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Hans Elsinga 11 August 2020, 16:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Hans Elsinga. Van harte welkom hier. Wat lastig dat KPN Veilig niet meer werkt. Kon je voorheen wel inloggen? Is je internetabonnement al wel gekoppeld aan je KPN ID? Dit dien je namelijk eerst te doen. Ga naar Mijn KPN en log daar in. Onder 'Uw product koppelen' kies je 'Thuis'. Zodra internet daar is gekoppeld zou je binnen 30 minuten ook moeten kunnen inloggen met je KPN ID bij KPN Veilig. 

Als dit niet werkt, of je hebt dit al gedaan, vul dan je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan duik ik er verder voor je in. 

Dag Nathasja, 

Vorige week woensdag hebe telefonisch contact gehad met de klantenservice. Er is een ticket aangemaakt door een medewerker, is dit het vervolg op de melding? 
gr, Hans Elsinga

Reputatie 6
Badge +9

Hallo Hans. Dit is niet het vervolg op de melding die gemaakt is. Zonder je gegevens kan ik je abonnement er niet bij pakken, en kan ik ook niet zien wat er al is besproken met collega's of wat voor acties er zijn ondernomen. Als er een ticket is aangemaakt, dan verwacht ik dat je daar snel iets over hoort. Ik kan eventueel ook checken wat de status is. Ik heb dan wel meer informatie van je nodig. Vul je je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Zojuist de aanvullende gegevens ingevuld 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Hans Elsinga. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie dat KPN Veilig vandaag is uitgezet. Heb je dit zelf gedaan of heb je contact gehad met mijn collega's hierover? Het wil namelijk wel eens helpen om KPN Veilig te verwijderen en vervolgens opnieuw toe te voegen aan je abonnement. Als ik nog iets voor je kan doen, lees ik het graag.

Hoe bijzonder, gisteravond heb ik inderdaad de module uitgezet en na een uur kon ik weer in de KPNVeilig omgeving inloggen en heb mijn laptop ermee beveiligd 🤗

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Hans Elsinga. Kijk, dat is heel goed nieuws! :smile: Soms is het inderdaad echt even een kwestie van uit- en aanzetten. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer