Beantwoord

kpn veilig werkt niet meer met ios 12

• 18 september 2018
  • 5 reacties
  • 355 keer bekeken

Vandaag update gehad van iOS 12 vanaf dat moment werkt het niet meer, extensie werkt niet meer.
contact gehad met klantenservice, is nu wachten op update vanuit kpn
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 september 2018, 16:44

Er is inderdaad een issue bekend bij ons(en F-secure) dat sinds de update van Safari naar versie 12.0, de browsing protection extensie niet meer wordt ondersteund door Apple. Dit wordt gefikst in de volgende versie, die begin oktober beschikbaar zal zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Andrea, heb je inmiddels een antwoord ontvangen van ons? Ik ben benieuwd naar de oplossing. Als je nog geen antwoord hebt ontvangen, dan zou ik graag eens poolshoogte willen nemen. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
wat ik had begrepen wordt het de eerste week van oktober dat het weer gaat werken.
Reputatie 7
Badge +19
Er is inderdaad een issue bekend bij ons(en F-secure) dat sinds de update van Safari naar versie 12.0, de browsing protection extensie niet meer wordt ondersteund door Apple. Dit wordt gefikst in de volgende versie, die begin oktober beschikbaar zal zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug! 🙂
vandaag opgelost

Reageer