Beantwoord

KPN Veilig werkt niet na update

  • 9 November 2019
  • 9 reacties
  • 636 keer bekeken

Bij het bijwerken van een KPN Veilig update op mijn iPad krijg ik de mededeling dat App downloaden niet mogelijk is. Ook na de-installeren en opnieuw installeren van de App dezelfde mededeling.

Wie heeft een oplossing?

icon

Beste antwoord door Update kpn veilig 13 November 2019, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Gebruik je Safari? 
 

Probeer het downloaden eens via een andere browser. Daarna kan je Safari weer gebruiken. 

Via Chrome geprobeerd maar lukt helaas ook niet. Dank voor de suggestie.

Nog even ter aanvulling op mijn vraag: het gaat om een iPad iOS 10.3.3. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Update kpn veilig, welkom! Vreemd dat je deze melding krijgt! Ik zie op het forum meer vragen over KPN Veilig i.c.m. Apple, dus wellicht is er toch iets aan de hand. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik het intern doorgeven.

Dag Marcia,

Dank voor je reactie. Ik heb kontakt met KPN helpdesk. Mijn probleem is inmiddels doorgezet naar de “productie”. Hoop binnenkort een oplossing te horen.

Reputatie 7
Badge +30

Ah, heel goed. Ik hoop dat het opgelost gaat worden voor je! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten. 

Bericht van KPN ontvangen: een update van KPN Veilig kan niet meer worden geïnstalleerd op 10.3.3.

Volgens de systeemvereisten vermeld op de KPN website zou dit wel moeten kunnen. Jammer…...

Reputatie 7
Badge +30

Hé, dat is inderdaad vreemd! Ik wil dit toch nog eens verder uit laten zoeken en, als het nodig lijkt te zijn de website aan laten passen. Zou je hiervoor alsnog je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer? Dan kan ik dat als voorbeeld doorgeven. 

Ik zie ca 20000 reacties! Wordt er nog iets aan dit probleem gedaan?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @AntieSpam, welkom terug! Waar zie jij die reacties? Waar gaat het precies om? Werkt jouw KPN Veilig ook niet na een update? Als ik je ergens mee van dienst kan zijn, laat je het dan weten?