Vraag

KPN Veilig werkt niet op de MAC

  • 30 mei 2018
  • 2 reacties
  • 443 keer bekeken

Ik heb abonnement KPN Veilig met vijf apparaten.
Op vijfde apparaat, de Mac, krijg ik het programma niet aan de praat.
Wat moet ik doen?
Een chat gaf mij geen antwoord op het probleem, maar wel het advies om mijn vraag hier te stellen...
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Beste KPNBen, welkom op ons Forum!
Goed dat je die vraag dan hier stelt 😉 Waar precies loop je tegenaan? Het installeren lukt je niet of krijg je een bepaalde foutmelding wanneer je de computer of KPN veilig opstart? Wil je even controleren of het lukt wanneer je de stappen op deze website bij langs gaat? En via welke browser probeer je dit alles? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@KPNBen, heb je het inmiddels aan de praat gekregen of kan je hier mijn ondersteuning nog bij gebruiken?

Reageer