Beantwoord

KPN Veilig werkt niet op Mac

  • 6 March 2019
  • 3 reacties
  • 1332 keer bekeken

Ik heb hetzelfde (tenminste dat denk ik). Als ik KPN Veilig opstart op de Mac via 'Launchpad' of via 'Programma's', gebeurt er niets. Het programma start niet op. (Via 'Appeltje' - 'Forceer stop' zie je het programma ook niet staan). Ook staat het KPN Veilig icoontje niet in de bovenbalk.

Als ik KPN Veilig aanklik via 'Systeemvoorkeuren' dan krijg ik een eindeloos strandballetje te zien.

Ik heb KPN Veilig ge-deinstalleerd, herstart en opnieuw ge-installeerd/herstart. Dat hielp niet.

Mijn iOS is 10.13.6

Het heeft wel gewerkt overigens.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 March 2019, 16:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Jeroen_Bakker, welkom! Wil je ook eens de stappen voor het verwijderen van KPN Veilig doornemen? En dan met name het gedeelte van de f-secure verwijdertool. Als je die gebruikt, dan is het écht helemaal weg en kan je het opnieuw installeren. Dus niet alleen deïnstalleren, maar echt even de verwijdertool gebruiken. Wil je me laten weten wat er uitgekomen is?
De f-secure verwijdertool gebruiken was inderdaad de oplossing. Toen ik het daarna weer installeerde werkte KPN Veilig weer als vanouds!

Bedankt! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem! Fijn dat het is opgelost!