Beantwoord

KPN Veilig wil niet installeren op mobiel toestel

  • 8 June 2019
  • 8 reacties
  • 638 keer bekeken

Reputatie 2
krijg fout melding 3 en internet niet goed beetje ra hoe zo!!!
icon

Beste antwoord door Peter-N 9 June 2019, 08:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
ik krijg melding fout 3
Reputatie 2
software te nieuw van de app denk ik
kan dat?
Ik kreeg zelfde foutmelding, bleek bij mij te komen omdat er een te oude Android op draait, namelijk versie 5. Moet minstens versie 6 zijn 😞
Reputatie 2
Android-versie 5.1.1 Model=J3(2016)ja begrijp het nu.
daarom krijg die apps er ook niet goed op zelf de DigiD kreeg ik melding kan niet update
hoe lossen we dit nu op?
het tst is voor mij ruim voldoende,bel meer anneloog dan mob
vr gr.
Cas
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Casper001, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je geen nieuwe Android versie meer kan downloaden, is het helaas op een gegeven moment ook niet meer mogelijk om bepaalde apps te updaten. Voor KPN Veilig heb je op dit moment Android 6.0 of hoger nodig. Jij geeft aan dat je 5.1.1. hebt, dat gaat dus niet meer werken. Een oplossing hiervoor is er niet, of in ieder geval niet bij KPN. De enige oplossing is om een toestel in gebruik te nemen die Android 6.0 of hoger erop geïnstalleerd heeft. Je zal dan ook minder problemen ervaren met andere apps (zoals DigiD).
Reputatie 2
juist ik dacht het al.Jammer dat we voor een probleem staan en verplicht worden voor een nieuwe Smartphone met versie 6.0 moet zijn.Zie het ook al bij mijn Ipad,ook hier heb ik last van dat er een nieuwe versie op moet wil je hebben dat de Apps werken tegenwoordig.Maar bedankt voor de juiste informatie waar het nu aan ligt.
Ik zie wel ben een AOW,er en ook moet helaas op de kleintjes letten.
gr
Casper001
Badge
Hey Casper001,

Ik begrijp dat als je een AOW Hebt moelijk is om een telefoon te kopen,ik heb een paar tips voor je neem bijvoorbeeld een Mobiel contract bij KPN of zoek een tweedehandse telefoon
maar ik raad je toch altijd aan een nieuwe te kopen.




Ik hoop je hiermee dat ik je Geholpen heb
Reputatie 2
Arman,bedankt voor je ondersteuning,denk er over na.
blijf er bij dat ik meer analoog bel dan digitaal.En onderweg is het voldoende als er iets is
om te bellen met de mob. Heb op jaarbasis bekeken en daaruit kwam dat een prepaidkaart kan gebruiken.
gezien ik toch te weinig bel met de mobiel.
Maar misschien loop ik wel tegen een 2e hands aan bij familie of vrienden.
prettige dag verder
gr
Casper001

Reageer