Beantwoord

KPN Veilig XFENCE heeft bestanden uitgesloten en verwijderd

  • 19 April 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik kom ineens, op een zeer ongelegen ogenblik, tot de ontdekking dat de laatste update van KPN Veilig mij via XFENCE per default buitengesloten heeft van het maken van notities in mijn eigen folders. Als wetenschapper werk ik dagelijks met LaTeX aan vele notities, papers e.d., dus dat was wel even schrikken. Ik heb dit nu uitgezet, en gelukkig heb ik de schade via Time Machine kunnen herstellen met een uurtje werk. Had ik al gezegd dat XFENCE ook bestanden had gedeletet?

Wees gewaarschuwd! 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 21 April 2021, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @hkoster1, je zult altijd zien dat zoiets op een ongelegen moment gebeurt. Dankjewel voor het delen van je ervaring en tip, wel fijn om te lezen dat je 't hebt kunnen herstellen. Het helpt inderdaad vaak om even in de instellingen van KPN Veilig te kijken, en waar nodig aanpassingen te doen. Mogelijk zijn andere forumbezoekers hier ook mee geholpen. Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.