Beantwoord

KPNveilig

  • 25 February 2019
  • 4 reacties
  • 1070 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hoe krijg ik bankbeveiliging op mijn smartphone? KPN veilig heb ik geinstalleerd maar zie op de Phone geen melding bankbeveiliging, klopt dat?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 February 2019, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Sonjason.
Hoe test je het? Wat gebeurt er als je via je browser naar een bankomgeving gaat? Welke browser gebruik je?
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Erwin,

Ik heb de app van Ing en kan dan gewoon bankieren. Op mijn laptop krijg ik de melding te zien dat bankbeveiliging is ingeschakeld. Als ik via de browser Google inlog op mijn mobiel dan ook. Maar met de app dus niet. Ik weet niet of dat zo hoort want het is wel een stuk makkelijker met de app.
Dan snap ik het, Sonjason! Die bankbeveiliging van ons richt zich met name op browsers. De apps van de banken zelf zijn van zichzelf goed beveiligde omgevingen. Hier speelt KPN veilig dus geen rol. Ik hoop dat ik je daarmee kan geruststellen 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Helemaal gelukt hoor Erwin, ik dacht misschien moet ik dat instellen maar hoeft dus niet. Bedankt voor je uitleg.

Groetjes Sonja