Beantwoord

KPNVEILIG

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

zojuist een mail gehad dat Telfort naar KPN gaat. Nu had ik al veilig internet.

staat in de mail dat ik dit dan weer kan activeren, als ik dat doet zegt hij dat ik het niet hebt besteld terwijl er echt staat dat ik gewoon elke maand betaal.

 

kan hier zo slecht tegen, alles was geregeld maar nee moeten jullie ineens weer alles omgooien. en ik zit met de gebakken peren.

ja je kunt bellen DAT WIL IK  NIET WIL GEWOON DAT HET DOORLOOOPT

 

 

 

GRRRRER

icon

Beste antwoord door jolandabeauty 20 October 2020, 14:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Jolanda, begrijpelijk dat je er niet echt vrolijk van wordt dat het niet loopt zoals je mag verwachten!

Probeer eens om hier: KPN Veilig je account te activeren. Ook kun je via het linkje een apparaat toevoegen. Je bent dan wel een KPN ID nodig waarmee je kunt inloggen. Geen nood als je nog geen ID hebt, via: aanmaken KPN ID kun je dit in een paar stappen doen.

Laat me vooral weten of je zo verder bent gekomen.

hoi,

 

helemaal happy hij staat op de laptop dus het is weer geregeld.

mijn laptop en i pad zijn weer veilig.

 

dank je wel voor je hulp

 

groetjes  en een fijne dag

 

jolanda

 

Reputatie 5
Badge +8

Fijn dat het goed is gekomen Jolanda! Mocht je in de toekomst weer eens ergens tegenaan lopen, je weet ons te vinden :relaxed:

Reageer