Vraag

Kpnveilig - na update rabo app weg en blokje linksboven op mijn telefoon

• 9 februari 2018
  • 9 reacties
  • 612 keer bekeken

Ik heb vanmorgen een systeem update gedaan. Ineens mijn rabo app weg en nog irritanter krijg steeds een wit blokje linksboven op mijn telefoon. Heb hele middag aan de telefoon gehangen met KPN. Eerst app eraf gooien dan ander KPNid al met al een hele frustatie. Paar keer weggedrukt denk ik. Nou ik heb er aan gedacht om het hele zooitje op te zeggen (en we zitten met alles bij KPNcompleet). Zo slecht, en op het einde van het verhaal word gezegd ja dat komt door de update. Dus er zitten heel wat leken aan de telefoon die geen verstand van zaken hebben. Denk ik......
Een erg slechte ervaring en nog.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Juulke58, welkom op het KPN forum! Het is niet de bedoeling dat er na een update van de KPN Veilig app andere apps verdwijnen natuurlijk. Is het na het contact met de klantenservice en het opnieuw installeren wel gelukt om KPN Veilig weer goed aan de praat te krijgen?
Nee ik ben ermee gestopt om te proberen
Reputatie 4
Badge +6
Ik kan me daar wat bij voorstellen als het steeds maar niet lukt. Ik hoop natuurlijk dat je het toch nog een kans wil geven via deze weg. 🙂 Wie weet komen wij samen wel tot de oplossing!
Ja zou ik graag willen, maar ben nu aan het werk. Kan straks als jij dan ook kan
Reputatie 4
Badge +6
Prima! Het kan wel zijn dat ik iets later reageer, omdat ik niet direct kan reageren via deze weg. Anderzijds zijn er meerdere forumgebruikers die mee kunnen denken 🙂 Kun jij aangeven welk merk en type toestel je gebruikt en welke versie van Android of iOS je nu hebt?
Als je ook wil benoemen wat je zelf al hebt geprobeerd met mijn collega's, dan help ik je van daaruit graag verder (en hoef ik niet in herhaling te vallen)!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Juulke58, we hebben nog geen reactie van je ontvangen. Als we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag 🙂
Ja sorry was van alles tussen gekomen ik neem straks contact op.
Ik probeer morgen kpnveilig er nog eens op te zetten en kijk dan of ik dat witte blokje links boven in het scherm weg krijg. Lult het niet app ik wel weer.
M.vr.gr.
Paul
Reputatie 7
Badge +21
Dat is prima Paul 🙂 Mocht het probleem onverhoopt blijven spelen ben ik benieuwd wat voor telefoon je precies hebt, en welke versie van het besturingssysteem er op staat. We kunnen dan gericht verder op zoek naar een oplossing!

Reageer