Beantwoord

KPNVEILIG opnieuw erop gezet.

• 21 mei 2016
  • 17 reacties
  • 612 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
En ik heb net KPNVEILIG van mijn IPhone verwijderd en er weer opgezet, dat heeft dan toch geen gevolgen voor mijn abonnement he. Dat blijft gewoon geldig toch? Ik heb het nog wel op mijn Mac staan.
icon

Beste antwoord door wjb 21 mei 2016, 11:16

Jouw abonnement blijft gewoon geldig, maar mag ik vragen waarom je KPNVEILIG verwijderd had?

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Jouw abonnement blijft gewoon geldig, maar mag ik vragen waarom je KPNVEILIG verwijderd had?

Reputatie 6
Badge +13
Omdat ie toen ik de internetpaginas wou bekijken, die niet constant kon bekijken. Die bleven niet in beeld, ik kreeg steeds het basisscherm van mijn telefoon te zien.
Reputatie 6
Badge +13
En dat meerdere keren achter elkaar, en toen was ik het zat en toen heb ik hem er dus afgehaald en weer op gezet.
Reputatie 7
Was KPNVEILIG dan de oorzaak van het feit dat die pagina's niet getoond werden en hoe ben je daar achtergekomen?

Reputatie 6
Badge +13
Ik denk het wel. Nou, doordat ik dat de hele tijd probeerde en dat niet lukte. Heeft dat dan met de browser te maken?
Reputatie 7
Het is natuurlijk wel een beetje onverstandig om de beveiliging er maar vanaf te gooien omdat een site "raar" doet (niet getoond wordt).

Nu heeft KPN veilig wat mij betreft heel weinig toegevoegde waarde en al helemaal op een iPhone dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zo veel uit.

Mocht je trouwens een betaald KPN veilig abonnement hebben, dan ben je eigenlijk dief van je eigen portemonnee. Persoonlijk zou ik dat abonnement opzeggen, zonder is jouw iPhone net zo goed beveiligd.

Reputatie 6
Badge +13
Ik wist niet wat ik anders moest doen. Uit en weer aanzetten hielp niet. Ik voel me er wel veilig bij, bij KPNVEILIG. Daar kan ik meestal zien of een site veilig is of niet.
Reputatie 7
Dat je kan zien of een site "veilig" is kan je in vrijwel elke browser en ook zonder KPNVEILIG. 

Ook ik zie gewoon het slotje staan als ik een https site benader.

Maar als je je er veilig bij voelt, blijf het dan vooral gebruiken.

Vraag is of je je er wel zo veilig bij voelt want je stelt wel heel veel vragen over veiligheid op dit forum.

Dat is mijns inziens nergens voor nodig en zelfs zonder KPNVEILIG hoef je je niet druk te maken over jouw veiligheid.

Reputatie 6
Badge +13
Waarom is dat dan onverstandig?
Reputatie 6
Badge +13
In ieder geval bedankt voor je uitleg en antwoorden wjb.
Reputatie 6
Badge +13
Dat is mijn onzekerheid, die vele vragen.
Reputatie 6
Badge +13
Dus als ik op mijn Mac kijk, dan staat ie er gewoon nog op? Ik heb hem toen via internet geïnstalleerd via dat installatieprogramma
Reputatie 6
Badge +13
Nu weer hetzelfde probleem, hij deed weer raar. Wou internetten, maar hij vliegt er weer uit als ik een pagina wil bekijken. Ligt dat aan KPNVEILIG zelf?
Reputatie 6
Badge +13
Of ligt dat aan dat ik soms te snel wil?
Reputatie 6
Badge +13
Heeft iemand nog een idee?
Reputatie 6
Badge +13
Zit er dan een bug in KPNVEILIG?
Reputatie 6
Badge +13
Kan dat nog kwaad voor mijn IPhone?

Reageer