Beantwoord

Krijg mail om malware te installeren

  • 25 March 2021
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

ik krijg een mail om malware in te stellen, ik vertrouw het niet en vind niets op MIJNKPN

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 March 2021, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Pavane  Kunt u iets meer aangeven, van wie is de mail afkomstig ? en kunt u de tekst in de mail hier plaatsen ?

Ik zou het zo ook niet vertrouwen inderdaad !

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Pavane ,

Op de pagina van KPN veilig kun je het malware filter aan zetten met een KPN ID.

Link: https://veilig.kpn.com/

Hopelijk gaat die mail daar ook over.

Groet Bart

 

Heel hartelijk dank voor uw reactie

@Pavane  Kunt u iets meer aangeven, van wie is de mail afkomstig ? en kunt u de tekst in de mail hier plaatsen ?

Ik zou het zo ook niet vertrouwen inderdaad !

hoop dat het past: 

Logo KPN
 

 

Beste mevrouw van der Sterren,

Ons malwarefilter is een gratis filter voor je modem dat al jouw verbonden apparaten beschermt tegen onbetrouwbare websites, phishingmails of andere online gevaren. Zet zelf het filter makkelijk aan met jouw KPN ID. Dit mogen wij helaas niet voor je doen.

Zet gratis malwarefilter aan

Wat is malware?

Malware is slechte software die criminelen ongemerkt op jouw apparaat installeren. Deze software is schadelijk voor het apparaat of de gegevens die hierop staan. Virussen, Trojaanse paarden, spyware en ransomware zijn hier voorbeelden van. Dat heb je dus liever niet op je computer, telefoon of tablet.

Meer informatie

Voordelen van ons malwarefilter

Beschermt alle verbonden apparaten in jouw huis

Verkleint de kans dat je slachtoffer wordt van internetcriminaliteit

Gratis voor jou

Makkelijk binnen 2 minuten aan te zetten met je KPN ID

 
 

Heb je nog vragen?

Kijk dan op kpn.com/malwarefilter of klik op meer informatie voor antwoord op de meestgestelde vragen. Ook kun je hier de link naar ons forum en andere gratis veiligheidsproducten vinden.

Meer informatie

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Goed dat je hier alert op bent, @Pavane . In dit geval is het wel een legitiem aanbod en kun je overwegen om dit aan te zetten.

Ik ben blij met het gegeven antwoord en heb de malwarefilter geïnstalleerd:thumbsup:

Hartelijk dank KR/G