Beantwoord

Licenties KPNVEILIG verwijderen.

• 15 oktober 2016
  • 12 reacties
  • 1248 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Goedemiddag, ik heb nog een paar licenties in gebruik voor KPNVEILIG, maar ik gebruik nu maar twee apparaten voor dit. Die zijn dan dubbel in gebruik denk ik. Kan dit gewijzigd worden?
icon

Beste antwoord door Paul_ 17 oktober 2016, 13:19

Dus 1 van de 2 apparaten is 2 keer geregistreerd? Je kunt op de KPN Veilig beheerpagina licenties verwijderen van een apparaat. Selecteer het apparaat door erop te klikken en klik vervolgens op 'Licentie vrijgeven'. Als je de licentie vrijgeeft, is het apparaat niet langer beveiligd. Op dat apparaat verschijnt dan de melding "Abonnement verlopen".

Nadat je een licentie hebt vrijgegeven, kan je een licentie opnieuw toevoegen voor een apparaat naar jouw keuze door te klikken op "Apparaat toevoegen" op de KPN Veilig beheerpagina.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Fame, hoe bedoel je dat precies? Je hebt nu 2 apparaten met KPNVeilig in gebruik. En je hebt de mogelijkheid voor 5 in het abonnement. Wat is er dubbel?
Reputatie 6
Badge +13
Sommige licenties hebben dezelfde naam. IPhone en IPad van met mijn naam erachter zijn dubbel.
Reputatie 7
Badge +24
Dus 1 van de 2 apparaten is 2 keer geregistreerd? Je kunt op de KPN Veilig beheerpagina licenties verwijderen van een apparaat. Selecteer het apparaat door erop te klikken en klik vervolgens op 'Licentie vrijgeven'. Als je de licentie vrijgeeft, is het apparaat niet langer beveiligd. Op dat apparaat verschijnt dan de melding "Abonnement verlopen".

Nadat je een licentie hebt vrijgegeven, kan je een licentie opnieuw toevoegen voor een apparaat naar jouw keuze door te klikken op "Apparaat toevoegen" op de KPN Veilig beheerpagina.
Reputatie 6
Badge +13
Er waren er twee of drie dubbel, en die licenties heb ik nu vrijgegeven, voor eventuele andere apparaten.
Reputatie 7
Badge +24
Dan is het probleem opgelost 🙂
Reputatie 6
Badge +13
Ja klopt. Dank voor je hulp Paul!
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan!
Reputatie 6
Badge +13
Kan ik op een printer ook KPNVEILIG zetten ?
Reputatie 7
Badge +24
Nee, alleen op een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon 🙂 Waarom zou je dat willen?
Reputatie 6
Badge +13
Voor de veiligheid om de printer te beschermen tegen onverlaten, maar ik lees hier dat het niet kan. Ik wist niet of het op een printer kon. Daarom stelde ik deze vraag. Heel erg bedankt voor het duidelijke antwoord Paul_!:D
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem 🙂 De WiFi is wel gewoon beveiligd natuurlijk, dus geen zorgen.
Reputatie 6
Badge +13
Gelukkig maar.

Reageer