Beantwoord

Malwarefilter zorgt voor uitval NLziet

  • 5 October 2021
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Bij het aanzetten van de malwarefilter valt onze betaalde internet tv van NLziet uit. Zodra ik de malwarefilter uitzet, doet de tv het weer. Ziet de filter zo'n tv dienst als malware? Is hier iets aan te doen? 

icon

Beste antwoord door Abelg 10 October 2021, 21:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Abelg! Even ter verduidelijking. Je bedoelt dat je NLziet kijkt via je computer en dat dit niet meer werkt als je het malwarefilter inschakelt. Ik kan me niet voorstellen dat het Malewarefilter NLziet blokkeert. Heb je al een andere browser en device geprobeerd?  Denk aan een mobiel, tablet of andere laptop. 

Ben benieuwd en hoor graag! :blush:  

Hoi Lisa,

We kijken NLziet op een smart-tv, maar inderdaad, die viel uit toen ik de mawarefilter aanzette. Nog een keer uitgeprobeerd, bij het aanzetten van de filter is NLZiet op de tv acuut uitgevallen. Op de telefoon bleef NLZiet echter wel te werken. De vorige keer heb ik al geprobeerd de tv opnieuw op te starten, maar dat hielp toen niet, NLziet was toen compleet vastgelopen. Wat ik nu nieuw geprobeerd heb, en dat blijkt wel te helpen, om de malwarefilter aan te zetten terwijl de tv uitstaat. Dus eerst de malwarefilter aan en pas daarna de tv aan, dan gaat het goed!

Groeten,

Abel

Reputatie 7
Badge +17

Super! Bedankt dat je de oplossing hier deelt :smiley: