Beantwoord

Meer licenties KPN veilig

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik zoek mij een ongeluk om meer licenties aan te schaffen van KPN veilig. De 5 beschikbare licenties zijn nu in gebruik en ik wil er een aantal extra hebben. Als ik op de knop druk om meer licenties te kopen kom ik weer in het instellingen menu? Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 31 March 2020, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bok001, wij bieden KPN Veilig aan met 2 of 5 licenties, meer is niet mogelijk. Ik weet dat ze bij de zakelijke markt óók een beveiligingsoptie hebben, volgens mij is dit te bestellen als je geen zakelijk abonnement hebt. Het is mij niet echter helemaal duidelijk voor hoeveel apparaten dit van toepassing is en wat de kosten zijn. Als je een kijkje neemt op de pagina met info over de zakelijke KPN antivirus, kan je verder klikken om te bestellen en zie je hoe je voor verdere vragen contact met de zakelijke markt op kunt nemen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat je wat bent opgeschoten met de zakelijke KPN antivirus! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile:

​

Reputatie 7

Waarom wil je meer licenties?

Wat voor een apparaten wil je voorzien van KPN Veilig?

Wat wil je dat KPN Veilig op die apparaten voor je doet?