Beantwoord

Melding KPN veilig: storing Security Cloud

• 19 december 2016
  • 6 reacties
  • 1357 keer bekeken

Ik krijg steeds de melding dat er een storing is van de Security Cloud. En dus is mijn computer niet beveiligd. Wat kan ik hier aan doen?

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is
icon

Beste antwoord door minics 28 april 2017, 08:17

Opnieuw installeren is gelukt. Het werkt weer, bedankt.
Bekijk origineel

6 reacties

Opnieuw installeren is gelukt. Het werkt weer, bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom minics, vreemd dat je deze storing ook had! Je kunt KPN Veilig opnieuw installeren door in te loggen op https://veilig.kpn.com . Je kunt de inloggegevens gebruiken van KPN ID. Hier download je de meest recente versie. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +27
Wat gek @Dukkie. Goed dat je je vraag op ons forum stelt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Daarom heb ik wat meer informatie nodig. Waar krijg je deze melding precies? En heeft het eerder wel goed gewerkt? Krijg je deze melding ook op andere apparaten of is deze computer de enige die gekoppeld is aan KPN Veilig?
Reputatie 7
Badge +27
Wat gek! Kan je eens proberen om KPN Veilig van de PC te halen en het er opnieuw op te zetten? Ik ben benieuwd of het daarmee opgelost is.
Alleen deze computer is gekoppeld. Ik blijf dus een rood vinkje houden op het groene logo op mijn bureaublad. Als ik dit logo aanklik staat er dus die Cloudmelding. Ik weet ook niet wat het betekent. Bij voorkeuren staat ales aangevinkt. De computer staat aangemeld op KPN veilig
Ik had hetzelfde probleem. En heb na lezen van dit topic KPN Veilig verwijderd. Hoe zet ik het er weer opnieuw op?

Reageer