Beantwoord

Mijn steam game wordt niet meer uitgevoerd

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 178 keer bekeken

Ik heb net KPN veilig op mijn laptop geinstalleerd maar nu wordt mijn steam game niet meer uitgevoerd.

Ik krijg de foutcode: Application load error 3:0000065432

Is er een veilige manier om deze beveiliging heen te werken?

icon

Beste antwoord door Vulpen 1 March 2022, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VincentKramer, welkom. 

KPN Veilig zorgt dat de geen games meer via Steam kan spelen. Geen enkel spel? Of een enkele? De foutmelding krijg je in Steam? Dit lijkt inderdaad door KPN Veilig te komen als ik de foutmelding op zoek. Deze site geeft je ook een aantal tips die het probleem kunnen oplossen. Ik ben benieuwd. 

Ik heb net KPN veilig op mijn laptop geinstalleerd maar nu wordt mijn steam game niet meer uitgevoerd.

Ik krijg de foutcode: Application load error 3:0000065432

Is er een veilige manier om deze beveiliging heen te werken?

Ik heb hetzelfde probleem, maar niet met alle applicaties, alleen met No Man's Sky, een andere applicaties van Steam (TableTop Simulator) start wel op. Hoe heb jij eht toen opgelost?

Helaas geen reactie, maar het probleem is er nog steeds. Allerlei spelen werken wel, maar No man's sky niet. 11 maanden terug heb ik daarom KPN Veilig er weer afgegooid (dus 11 maanden voor neits betaald), maar nu heb ik een nieuwe laptop en toch graag weer spelen

 

Reputatie 6
Badge +9

Had je al geprobeerd om de nms.exe uit te sluiten in KPN Veilig?

Thanx, goede tip inderdaad. Wist niet hoe dat moest, maar via internet inderdaad de hoede URL gevonden van nms.exe en het werkt! Kan ik KPN veilig toch blijven gebruiken (vorig jaar verwijderd daarom)Â