Beantwoord

Mobiel maakt virus scan niet af

• 3 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Heb kom veilig op Android mobiel. Sinds 2 weken begint de scan wel, maar maakt deze niet af. Geeft ook geen resultaten meer. Ook niet handmatig. App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Zelfde resultaat. Tijdens het scannen dat heel lang duurt krijg ik de melding dat " .apk " lang nodig heeft. Kan . apk op m'n mobiel niet vinden laat staan verwijderen. Weet ook niet of dit de oorzaak van het niet werken van de virus scan is. Iemand een idee? BVD.
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 oktober 2018, 20:11

Hi Hjkl, welkom hier. .apk is de extensie van een bepaalde app. De installatiebestanden van alle apps eindigen op .apk, net zoals alles Word documenten op .doc(x) eindigen. Zo te lezen is er een app met bestanden die best groot is, hoeveel tijd heb je de scan gegeven? Heb jij ongeveer 2 a 3 weken geleden een bepaalde app gedownload en geïnstalleerd? Misschien een iets groter spelletje?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Hjkl, welkom hier. .apk is de extensie van een bepaalde app. De installatiebestanden van alle apps eindigen op .apk, net zoals alles Word documenten op .doc(x) eindigen. Zo te lezen is er een app met bestanden die best groot is, hoeveel tijd heb je de scan gegeven? Heb jij ongeveer 2 a 3 weken geleden een bepaalde app gedownload en geïnstalleerd? Misschien een iets groter spelletje?
Reputatie 7
Badge +18
Hjkl, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer