Om de paar minuten melding opnieuw opstarten vereist

  • 31 July 2019
  • 5 reacties
  • 399 keer bekeken

hallo !
ik heb ook het zelfde probleem en kijk op camping vaak programma's terug via laptop maar
is niet te doen
om de paar minuten melding op het scherm
scan handmatig uitgevoerd
ik ben gewoon beveiligd
op mijn mobiel ook beveiligd met kpn gelukkig geen melding

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Gebruik je de wifi van de camping? Hoe meer er gebruik van maken hoe trager het per apparaat wordt. Dat is vaak te laag. Voor KPN ITV heb je toch wel 10 Mb/s nodig.
Reputatie 7
Badge +11
@PeterG ik denk dat er een probleem is met KPN veilig, gezien dat het bericht is afgesplitst door een moderator uit dit topic https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/opnieuw-opstarten-vereist-melding-474486
hallo peterG ik gebruik geen wifi van de camping daar kun je echt geen tv mee kijken
ik heb wifi van kpn en kan goed tv kijken maar het ging mij om de melding van kpn veilig
dat ik steeds opnieuw moet opstarten
vanavond ging het prima maar het kan zomaar ineens weer opkomen
@PeterG ik denk dat er een probleem is met KPN veilig, gezien dat het bericht is afgesplitst door een moderator uit dit topic https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/opnieuw-opstarten-vereist-melding-474486

daar ben ik het helemaal mee eens.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @anomis, wat irritant dat je de melding regelmatig krijgt. Nu lees ik gelukkig ook dat het een avond gewoon goed ging.

Mocht het weer voorkomen wil je dan het advies van Erik eens volgen:
Hoi Michiel , welkom! Zoals je het beschrijft klinkt het alsof KPN Veilig niet altijd goed start als je de computer opstart. Zou je KPN Veilig eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Gebruik voor het verwijderen even het verwijderprogramma hier. Ik verwacht dat dit het probleem verhelpt.

Had je dat al geprobeerd? Ik ben benieuwd.