Beantwoord

Ondersteuning F-secure wordt beëindigd?

  • 1 November 2020
  • 5 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik krijg sinds kort de melding op mijn monbiele telefoon dat  F-Secure voor Android 17.6 en eerder wordt beëindigd. Nu heb ik de versie 17.6.0114383 als versie voor KPN veilig.

In hoeverre is F-Secure onderdeel van KPN Veilig?
Ik vind het erg spannend om zo maar op links te klikken anno 2020.
Hoor graag en dank alvast voor de informatie.

Hartelijke groet,
KWim

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 6 November 2020, 18:08

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @KWim en welkom op het forum! Goed juist dat je niet zomaar op links klikt. 😄 F-Secure is onderdeel van KPN Veilig, dus als je de KPN veilig app geïnstalleerd hebt op je telefoon is die wellicht aan een update toe. In de Google Play store (veilige link) zie ik dat we inmiddels op versie 17.8.0014881 zitten, wat als je de app een update geeft via de Google Play store? Krijg je de melding dan nog?

Ik heb dezelfde melding. Waar moet ik op klikken in de Google Playstore? Op welk icoontje?

Ik kan nergens aanklikken dat ik updates wil...

@Digibeet1971 Als je op je mobiel de Playstore opent kun je links bovenin op de 3 horizontale streepjes, naast zoeken, klikken en dan de bovenste “Mijn apps en games” dan krijg je een scherm met updates en kun je alles tegelijk updaten of per app, zou dit wel op de WiFi doen, kost het geen mobiele data.

Daar wordt aangegeven dat kpn veilig een uur terug is geupdate, dus misschien heb ik het per ongeluk goed gedaan....

Reageer