Beantwoord

Onveilige WIFI (zwakke beveiliging)

• 26 september 2018
  • 2 reacties
  • 218 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Wie kan mij vertellen hoe mijn WIFI beter te beveiligen? Up-to-date modem?
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 september 2018, 14:27

Hallo WBB, welkom op het forum. Kun je mij vertellen welk modem je in gebruik hebt? Waarom wil je jouw WiFi beter beveiligen? In deze link kun je lezen hoe je jouw WiFi veilig kunt instellen, daarnaast zou je op jouw apparatuur KPN Veilig kunnen installeren. Op onze website via deze link kun je alles lezen over KPN en veilig internetten. Ook wat wij precies doen. Hopelijk heb je iets aan deze informatie. Zo niet zie ik jouw antwoord graag tegemoet 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo WBB, welkom op het forum. Kun je mij vertellen welk modem je in gebruik hebt? Waarom wil je jouw WiFi beter beveiligen? In deze link kun je lezen hoe je jouw WiFi veilig kunt instellen, daarnaast zou je op jouw apparatuur KPN Veilig kunnen installeren. Op onze website via deze link kun je alles lezen over KPN en veilig internetten. Ook wat wij precies doen. Hopelijk heb je iets aan deze informatie. Zo niet zie ik jouw antwoord graag tegemoet 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag! 🙂

Reageer