Beantwoord

Pagina verlopen bij instellen KPN Veilig

  • 20 April 2019
  • 7 reacties
  • 1068 keer bekeken

Ik wil KPNveilig installeren en krijg telkens na inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord de volgende melding; Pagina verlopen. Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.
Ik sluit het venster. Log zelfs uit. Start de computer zelfs opnieuw op. Maar de melding krijg ik telkens weer nadat ik ben ingelogd. Zo kan ik KPNveilig niet installeren.
https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Hoe kan ik dan wel KPNveilig downloaden en in gebruik nemen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 April 2019, 16:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @James_, welkom! Wat vreemd dit. Heb je al eens geprobeerd om de cookies, cache, geschiedenis etc. te verwijderen? En heb je al eens een andere browser geprobeerd? Ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Ben je eruit gekomen? Als je nog hulp wilt, laat het me gerust weten.
Het probleem: KPNveilig niet kunnen installeren met je KPNid.
Wat heb ik gedaan?
Betaald versie AVG verwijderd.
Installatie via Firefox geprobeerd + installatie via IE geprobeerd > Beide geven aan Pagina verlopen et cetera(zie 1e mail).
Vandaag heb ik cookies verwijderd met CCleaner(cookies, geschiedenis, et cetera), cookies verwijderd bij IE, cookies verwijderd bij Firefox.
Resultaat: Melding over "Pagina is verlopen". En momenteel ben ik onbeveiligd op het internet. Niet handig.

Is er een handleiding on-line waar ik stap voor stap doorheen kan. In plaats van urenlang wachten tot ik weer een reactie mag ontvangen?

Overigens ik heb vrijdag 19 april hierover gechat met de klantenservice. Die gaven mij een link waarmee ik uiteindelijk op dezelfde site terecht kwam.
En ook dat werkte niet. Daarop gaf de chat-telefoniste door dat zij hetzelf probeerde en het ook niet lukte. En dat ik het op een later tijdstip nog eens moest proberen. Nu is het bijna 1 week geleden en de site werkt nog steeds niet. Kan iemand mij de juiste werkende link naar de site sturen om KPNVEILIG te installeren?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @James_ Marcia geniet inmiddels van haar welverdiende vakantie, daarom help ik je verder. Zo te lezen heb je al heel wat handelingen verricht om te kijken of je het probleem kan oplossen. Er is geen standaard handleiding online waar je stap voor stap doorheen kan, maar via deze weg helpen we je graag verder. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik bekijken of de KPN veilig licenties voor jou actief zijn. Het kan soms even duren voordat je een reactie van ons ontvangt, omdat we op het forum werken met een relatief kleine club. Als je graag snel geholpen wilt worden dan kun je bellen met 0800-0402 optie 2 of een chat starten via onze website.
Goededag,
Ik heb vrijdag 26 april (ja de dag vóór Koningsdag is inmiddels genaderd) een telefoniste gesproken van KPN via 0800-0402. Zij deed haar best maar kwam niet verder dan onderstaande mail aan mij te sturen. ik kom in een 'loop' terecht van klantenservice die naar klantenservice verwijst. Wel kom ik overal mantra's tegen (die dezelfde herhalende teksten uitbraken op diverse KPN sites en fora). Ook deed de telefoniste wederom een melding aan de 2e lijns helpdesk maar opgelost is mijn probleem niet.


"Geachte heer,
Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice sturen wij u hierbij wat extra informatie over KPN Veilig en hoe u KPN Veilig kunt installeren.

KPN Veilig

KPN Veilig is een beveiligingsprogramma voor uw pc, laptop, tablet of smartphone. Met KPN Veilig bent u onder andere beschermd tegen virussen, kunt u veilig online bankieren en winkelen, hebt u controle over de privacy instellingen van uw apps, en kunt u samen met uw kinderen online huisregels instellen. U installeert KPN Veilig in 3 makkelijke stappen:
  • Download KPN Veilig voor uw laptop of computer via kpn.com/kpnveilig of download de app via uw appstore.
  • Installeer de software of app door in te loggen met uw KPN ID
  • Uw apparaat is beveiligd nadat de installatie klaar is
Kijk op kpn.com/kpnveilig voor meer informatie of extra uitleg hoe u KPN Veilig kunt installeren.


Hebt u nog vragen?

Antwoorden op de meeste vragen en handige instructievideo's vindt u op onze servicepagina. Daarnaast vindt u ook veel gebruikerservaringen op ons Forum.

Tips!
Werkt uw WiFi-verbinding niet goed? Dan is er een aantal dingen dat u kunt doen. Bekijk hier de 4 tips.
In MijnKPN bekijkt u uw facturen, producten en persoonlijke gegevens.
Voor uw instellingen van uw mobiele telefoon kunt u hier terecht.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice"
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @James_, Wat jammer dat je nog steeds geen antwoord hebt ontvangen waarmee je KPN Veilig alsnog kan activeren. Zoals aangegeven help ik je graag, zou je alsnog je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Dan kan ik nagaan of de licentie voor KPN veilig al actief is. Zonder deze licentie kun je KPN veilig namelijk niet activeren.
Reputatie 7
Badge +19
@James_ Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer