Beantwoord

PC Veilig & KPN veilig

• 8 november 2015
  • 2 reacties
  • 1209 keer bekeken

Hallo guys,

Ik ben gisteren de hele dag bezig geweest om nu virusscanner PC Veilig een keer om te zetten naar KPN Veilig. Nou ik zou willen dat ik er nooit aan begonnen was zeg.

Maar hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik heb PC Veilig van PC afgehaald ( Windows Vista ) en vervolgens via mijn MIJN KPNID ingelogd en onder extra diensten e.d KPN Veilig proberen te downloaden maar op het moment dat hij rond de 30% zit ( van downloaden dan ) geeft hij de volgende foutmelding: PC TOTAAL BEVEILIGING/ Fssecureuninstall.exe verwijderen en niet gevonden 

Dit PC Totaal beveiling gedoe is ook iets wat ik bij de vorige update meekreeg van PC Veilig. Ik heb alles in het werk moeten stellen om het eraf te krijgen. Maar ik weet nu zeker dat DIT nu van mijn computer is. Tevens als ik dit zoek op PC Veilig  of op PC Totaal of iets in die richting krijg ik helemaal niets. Ik ben dus nu helemaal niet meer beveiligd met mijn PC dus zou wel snel antwoord willen hebben aub.

Ik heb alles geprobeerd tot aan de beveiligingopties op zijn laagst te zeten maar dat hielp ook niet.

Ik weet het niet meer en ik kan zo dus niet verder.

Ik hoop dat je snel reageert 

Ad 

Admin: adres verwijderd ivm privacy 

icon

Beste antwoord door Erik_ 10 november 2015, 12:34

Hallo Ad,

Wat jammer dat het installeren van KPN Veilig zo lastig gaat. De foutmelding die je krijgt geeft aan dat het installatieprogramma een bestand wil verwijderen, maar deze niet kan vinden. Het installatieprogramma is erop gebouwd om eventuele restanten van PC Veilig te verwijderen. Omdat je dit zelf echter al gedaan hebt, loopt het installatieprogramma nu tegen een fout aan.

Heb je eventueel het installatieprogramma van PC Veilig nog? Dan zou je die nog eens kunnen installeren en daarna KPN Veilig direct erachteraan doen. Mocht dat niet lukken of kunnen, dan raad ik je aan opnieuw te gaan naar de installatiepagina, en het KPN Veilig installatiebestand even opnieuw te downloaden. Wellicht dat het dan wel ineens goed gaat.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ad,

Wat jammer dat het installeren van KPN Veilig zo lastig gaat. De foutmelding die je krijgt geeft aan dat het installatieprogramma een bestand wil verwijderen, maar deze niet kan vinden. Het installatieprogramma is erop gebouwd om eventuele restanten van PC Veilig te verwijderen. Omdat je dit zelf echter al gedaan hebt, loopt het installatieprogramma nu tegen een fout aan.

Heb je eventueel het installatieprogramma van PC Veilig nog? Dan zou je die nog eens kunnen installeren en daarna KPN Veilig direct erachteraan doen. Mocht dat niet lukken of kunnen, dan raad ik je aan opnieuw te gaan naar de installatiepagina, en het KPN Veilig installatiebestand even opnieuw te downloaden. Wellicht dat het dan wel ineens goed gaat.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo

Is het nog gelukt om KPN Veilig geïnstalleerd te krijgen? 

Reageer