Beantwoord

Pop-up Veilig Bankieren niet meer in beeld

  • 25 juli 2020
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

balk van internet bankieren niet meer in beeld bij edge en bij internet Explorer wel hoe krijg ik deze weer in beeld? 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 juli 2020, 09:16

Hallo @Hermanhendricus ,

Gebruik je wel de nieuwe versie van Edge? 

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hallo @Hermanhendricus ,

Gebruik je wel de nieuwe versie van Edge? 

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Hermanhendricus. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Noordzee jullie al uitstekend op weg helpt hier. :thumbsup_tone2: Als je de meest recente versie gebruikt, kun je nog proberen alle cache, tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen. En heb je in de instellingen van je browser wel gecontroleerd of die meldingen van KPN Veilig toestaat? Je kunt dat met behulp van deze pagina van F-Secure controleren. Daar wordt uitgelegd hoe je kunt controleren of de browserextensies in gebruik zijn.​

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Hermanhendricus. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Krijg je inmiddels weer een pop-up voor bankiersbeveiliging?

Reputatie 7
Badge +23

Hallo @Hermanhendricus ,

Gebruik je wel de nieuwe versie van Edge? 

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

 

@Hermanhendricus 

Heb je het al voor elkaar met de laatste versie van Edge? Of heeft het legen van jouw browsegeschiedenis voor de oplossing gezorgd? 

Reageer