Beantwoord

Problemen met installeren KPN veilig

• 30 december 2017
  • 11 reacties
  • 689 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties
Ik kan kpn veilig niet installeren, krijg een lege pagina op zowel mijn chrome, edge, explorer browser.
Ik log ik via deze link https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig-b.htm
Wat kan ik verder doen?
voorbeeld scherm afdruk:

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Natasja_1 11 januari 2018, 14:04

@hrc, de Technische Dienst heeft je gisteren meerdere malen geprobeerd te bellen 🙂 De volgende tekst staat in het ticket: KPN Veilig is opnieuw geregistreerd zoals Fsecure verzocht, KPN Veilig opnieuw installeren.
Kan je opnieuw inloggen op veilig.kpn.com en controleren of het koppelen + installeren nu lukt? Hoor graag van je!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @hrc, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Wanneer krijg je dit lege scherm precies te zien? Direct na het inloggen of wanneer je KPN Veilig probeert te downloaden? Heb je het apparaat al wel kunnen koppelen aan KPN Veilig? Hoor graag van je!
Ik krijg dat schem te zien direct na het inloggen.
Dat is volgens mij wel het scherm waar je de software kan downloaden.
Ik heb al een keer een apparaat gekoppeld maar dat was een jaar geleden.
Reputatie 7
Badge +10
Zou je anders een willen proberen om op een ander apparaat in te loggen via veilig.kpn.com en te controleren of het apparaat waarop je het lege scherm ziet, gekoppeld is aan KPN Veilig?
Hoi Natasja, ik heb de pagina nu geopend op 3 verschillende pc’s maar helaas hetzelfde resultaat..(leeg scherm)
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb een melding doorgezet naar de Technische Dienst en ik verwacht dat er binnen 48 uur contact met je wordt opgenomen. Hoor graag van je wanneer je gebeld bent 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@hrc, heeft de Technische Dienst al contact met je opgenomen en is het probleem verholpen?
Nee ik ben niet benaderd het probleem blijft. helaas...
Reputatie 7
Badge +10
Ik had wat beter moeten kijken 😉 Ik zie dat het probleem is doorgezet naar F-Secure, omdat het probleem gereproduceerd kon worden. Het onderzoek loopt nog 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@hrc, de Technische Dienst heeft je gisteren meerdere malen geprobeerd te bellen 🙂 De volgende tekst staat in het ticket: KPN Veilig is opnieuw geregistreerd zoals Fsecure verzocht, KPN Veilig opnieuw installeren.
Kan je opnieuw inloggen op veilig.kpn.com en controleren of het koppelen + installeren nu lukt? Hoor graag van je!

Hoi Natasja,
Het probleem is verholpen, ik kan hem nu downloaden, bedankt voor de moeite.
Mvg
Henk
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je bericht Henk 🙂 Ik ben blij dat het nu werkt!

Reageer