Beantwoord

Safari 12 Browserextensie

• 13 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Best forum,
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de browserbeveiliging in F-Secure begin oktober beschikbaar zou zijn. Vandaag krijg ik echter nog steeds foutmeldingen. IS er ondertussen enige duidelijkheid? Dank alvast voor antwoord.
icon

Beste antwoord door Joran 17 oktober 2018, 12:10

Hoi Michiel, we zijn er bijna. Begin oktober heeft F-Secure inderdaad een update beschikbaar gemaakt. Ze maken vervolgens de varianten van F-Secure voor de providers, zoals KPN Veilig bij KPN, daar gaat enige tijd overheen. We verwachten de update morgen of overmorgen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Michiel, we zijn er bijna. Begin oktober heeft F-Secure inderdaad een update beschikbaar gemaakt. Ze maken vervolgens de varianten van F-Secure voor de providers, zoals KPN Veilig bij KPN, daar gaat enige tijd overheen. We verwachten de update morgen of overmorgen!
volgens een kpn-*** aan de telefoon heb ik een verkeerde app op mijn mac waardoor itvonline het niet doet en zou silverlight niet meer nodig zijn. Snap er geen bal van en het werkt niet. Wat app??????

Admin: Taalgebruik
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie dat je een eigen topic hebt aangemaakt Clemens, omdat jouw probleem niets te maken heeft met deze vraag lijkt het me handig daar verder te gaan.

Reageer