Vraag

Snelkoppeling op beveiligde browser

  • 30 April 2019
  • 3 reacties
  • 2243 keer bekeken

Het lukt mij niet om op de beveiligde browser een snelkoppeling te maken met mijn samsung A50

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @ToTi . Wat vervelend dat het nog niet wil lukken! Wat probeer je precies te doen? Wil je een telefoon toevoegen aan je KPN veilig apparaten? En doe je dit op een pc of laptop? Kun je desnoods een screenshot of foto plaatsen van waar je tegenaan loopt? Ik heb iets meer info nodig om je goed te kunnen helpen. :-)

Hier kun je trouwens heel veel informatie vinden over KPN veilig
Normaal kun je op internet een snelkoppeling maken naar een bezochte site. Na instalatie van kpn veilig op mijn smartphone heb ik de keuze om te internetten over een app "beveiligde browser". Probleem: hierop kan ik geen snelkoppeling naar een site maken.
Excuses voor het uitblijven van mijn antwoord. Ik heb eerlijk gezegd geen antwoord kunnen vinden. Op het forum zijn weinig tot geen vergelijkbare cases te vinden. Ik hoop dat een andere gebruiker nog een ingeving heeft.