Beantwoord

" Storing van de Security Cloud "

  • 15 september 2018
  • 3 reacties
  • 302 keer bekeken

Krijg vandaag (15-09-2018) de boodschap " Storing van de Security Cloud "
Op de KPN-site geen verdere info en geen melding storing in dekomgeving.
Meer pechvogels?
icon

Beste antwoord door Dirk50 18 september 2018, 12:49

Ik heb na het weekend contact gehad met KPN Klantencontact en trof een medewerker, die KPN-veilig kent.
Hij heeft mij geholpen met de installatie via veilig.kpn.com (dit moet je weten om het probleem op te lossen).
Daarna weer als vanouds: veilig.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dirk50, welkom op het forum! Deze boodschap zegt mij zo niets. Waarop kreeg je de boodschap te zien? Heb je met het betreffende apparaat al problemen ervaren?
Ik heb na het weekend contact gehad met KPN Klantencontact en trof een medewerker, die KPN-veilig kent.
Hij heeft mij geholpen met de installatie via veilig.kpn.com (dit moet je weten om het probleem op te lossen).
Daarna weer als vanouds: veilig.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen dat alles weer veilig is 😃 als er toch nog vragen zijn, laat het gerust aan ons weten 🙂 voor nu wens ik je nog een hele fijne dag Dirk!50.

Reageer