Beantwoord

" Storing van de Security Cloud "

  • 15 september 2018
  • 3 reacties
  • 304 keer bekeken

Krijg vandaag (15-09-2018) de boodschap " Storing van de Security Cloud "
Op de KPN-site geen verdere info en geen melding storing in dekomgeving.
Meer pechvogels?
icon

Beste antwoord door Dirk50 18 september 2018, 12:49

Ik heb na het weekend contact gehad met KPN Klantencontact en trof een medewerker, die KPN-veilig kent.
Hij heeft mij geholpen met de installatie via veilig.kpn.com (dit moet je weten om het probleem op te lossen).
Daarna weer als vanouds: veilig.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen dat alles weer veilig is 😃 als er toch nog vragen zijn, laat het gerust aan ons weten 🙂 voor nu wens ik je nog een hele fijne dag Dirk!50.
Ik heb na het weekend contact gehad met KPN Klantencontact en trof een medewerker, die KPN-veilig kent.
Hij heeft mij geholpen met de installatie via veilig.kpn.com (dit moet je weten om het probleem op te lossen).
Daarna weer als vanouds: veilig.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dirk50, welkom op het forum! Deze boodschap zegt mij zo niets. Waarop kreeg je de boodschap te zien? Heb je met het betreffende apparaat al problemen ervaren?

Reageer