Beantwoord

Surface go 2 van kpn kan de S modus niet uitschakelen na 2 dagen updaten?

  • 8 October 2021
  • 6 reacties
  • 136 keer bekeken

Na 2 dagen updaten, kan ik niet de S modus uitschakelen van W10s op mijn (oude) surfaces go 2, kado van kpn. Nu kan ik kpn veilig hier niet op installeren.

icon

Beste antwoord door Liesjex94 10 October 2021, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik naar de microsoftshop doorverwezen wordt kan hij de pagina niet openen, 'probeer later opnieuw'

Iemand een oplossing?

Reputatie 7
Badge +24

Van spullen die je gratis krijgt moet je nooit teveel verwachten. Het valt meestal tegen. Er zit nogal eens ergens een addertje onder het gras waar je pas achter komt als je het ding in je handen hebt. Dat is mijn ervaring.

Ik ben wel benieuwd hoe zich dit ontwikkeld. Want ik lees op internet dat de S-versie niet goedkoper is ofzo.

Wat ik wel lees is dat het systeem een stuk langzamer word en meer energie verbruikt als je de S-modes uitschakelt.

Het schijnt een wereldwijde storing te zijn lees ik op het forum van microsoft. Onderstaande werkt bij mij!

 

Hartelijk dank Liesje.

Ik heb de taal, regio en tijd naar Amerikaans Californië verzet, en na 2x uit en aan, en een paar keer proberen, zou de S modus er nu af moeten zijn. Dit kon ik nu nog niet testen, wordt vervolgd.

Terug naar Nederlands, de Smodus is eraf, en deze reactie kan ik nu plaatsen vanuit KPN veilig.

Nu wachten op W11.

DANK!!!

Werkt ook in Windows 11

Heb me gek gezocht naar oplossing. Microsoft gebeld, oude iso's wsreset.exe..... pffff

Dank voor deze eenvoudige oplossing!

Eindelijk zoom (en de rest)