Beantwoord

Veilig zoeken inschakelen

• 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Ik krijg sinds een paar weken iedere keer als ik de PC opstart een pop-up van KPN met het advies Veilig zoeken in te schakelen.

Ik heb hiervoor 3 opties:
Inschakelen...
Nee, bedankt
en
Uitstellen

Als ik op Inschakelen klik gebeurt er niets en met de andere twee gaat de pop-up weg om vervolgens de volgende keer dat ik de computer opstart weer terug te komen.

Erg vervelend...
Wie weet een oplossing??
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 augustus 2017, 21:36

Ha GraadCias, welkom terug op het forum! Het lijkt me inderdaad vervelend om die pop-up steeds weer te krijgen.

Ga KPN Veilig eens en klik op Veilig browsen (midden onder). Klik daar vervolgens op Instellingen en dan op Filter voor zoekresultaten. Je kunt hier deze filter aan of uit zetten. Druk vervolgens op OK.

Komt de pop-up over Veilig zoeken daarna nog eens terug? Dan raad ik je aan KPN Veilige opnieuw te installeren.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Ha GraadCias, welkom terug op het forum! Het lijkt me inderdaad vervelend om die pop-up steeds weer te krijgen.

Ga KPN Veilig eens en klik op Veilig browsen (midden onder). Klik daar vervolgens op Instellingen en dan op Filter voor zoekresultaten. Je kunt hier deze filter aan of uit zetten. Druk vervolgens op OK.

Komt de pop-up over Veilig zoeken daarna nog eens terug? Dan raad ik je aan KPN Veilige opnieuw te installeren.

Reageer