Beantwoord

Vervelende wachtmuziek en slecht gesprek met klantenservice

  • 2 November 2019
  • 2 reacties
  • 182 keer bekeken

Waarom word ik onderworpen aan mij inwendig en ook uitwendig bijna ontploffing opwekkende wachtmuziek? Om mij nóg kwader te maken over mijn klacht? En dan een telefoniste "nou nou mevrouw, rustig aan hoor" olie op t vuur! Na een onbeschoft, frustrerend gesprek: mag ik je naam? "Klantenservice" , nee je persoonlijke naam: "heb ik bij begin gesprek al gegeven, hoef ik niet nog een keer te zeggen "

 

%$#$@#$grrrrrr#@%*

 

Als de kwaliteit van het lawaaibandje, wat lijkt opgenomen midden op zee, representatief is voor de KPN producten?!......... 

Maria Links, Amsterdam 1 november '19

icon

Beste antwoord door Bart_ 5 November 2019, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +19

Wat een verspilde energie zeg om je kwaad te maken. U heeft uw dag misschien niet. Probeer het morgen gewoon nog een keer of vertel hier uw verhaal.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @WeesgegroetMaria Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Misschien vul ik het voor je in, maar als ik het zo lees was je al ergens behoorlijk boos over toen je met onze klantenservice belde. Ik kan me voorstellen dat een vrolijk muziekje totaal niet aansloot bij je gemoedstoestand en dat je stemming daarmee niet verbeterde. Dat zal ook zijn effect op het gesprek met de collega aan de telefoon hebben gehad, vermoed ik.  

Mag ik vragen waarvoor je belde? En is dat probleem inmiddels verholpen? Is er iets dat ik nog voor je kan doen? 

Reageer