Virusscanner

  • 4 December 2020
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

Sinds kort kan ik niet meer inloggen op mijnaegon.nl , de reactie van Aegon Service Desk is, dat de KPN virusscanner de cookies blokkeert, heeft iemand hier ervaring mee !!!!! p.s. ben overgestapt van Edge naar Chrome maar dat heeft niet geholpen. Heb de website mijnaegon.nl ook toegevoegd aan toegestane en geweigerde websites van F secure.

mijn laptop is een Acer met windows 8.1 , ook op een laptop met windows 10 heb ik hetzelfde probleem


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En op de mobiel? Mobiel op 4G?

Op mijn telefoon samsung A50 met scanner van KPN  F secure werkt het inloggen probleemloos !!

Ook heb ik de app van de AEGON op de telefoon, zonder problemen

Reputatie 7
Badge +24

Op mijn telefoon samsung A50 met scanner van KPN  F secure werkt het inloggen probleemloos !!

Ook heb ik de app van de AEGON op de telefoon, zonder problemen

WiFi of 4 G, maakt dat nog uit?

het maakt niet uit, werkt beide (via wifi en internet) op mijn telefoon

p.s. ik kan wel de site AEGON openen en gebruiken / lezen voor b.v. informatie, maar op het moment dat ik wil inloggen dan geeft hij een wit scherm met een draaitje in het midden en wil dan niet openen.

Reputatie 7
Badge +9

@Jan uit Maurik Probeer eens om KPN Veilig (F-Secure) uit te schakelen en dan in te loggen.

Piet.

inmiddels bij een laptop de scanner van de KPN vervangen voor windows defender en dan kan ik wel inloggen, dus het probleem zit hem waarschijnlijk in de KPN scanner