Beantwoord

Virusscanner KPN Veilig

  • 19 January 2019
  • 3 reacties
  • 387 keer bekeken

Ik gebruik de virus scanner van de KPN, en volgens de informatie van de KPN wordt de computer van mijn vrouw ook beschermt, de tweede virus scanner, maar ik kan hem niet terug vinden op haar computer.
Sinds de installatie is de computer wel een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dan moet het toch niet aan gegeven zijn, of moet ik hem op de computer van mijn vrouw hem op nieuw actieveren? En moet zij dan een eigen id hebben, of moet het via mij.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2019, 15:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Appieman. Als je KPN Veilig niet meer kan terugvinden op de computer, kan je het beste KPN Veilig opnieuw installeren. Om dit te kunnen doen zal je eerst de licentie moeten vrijgeven. Log in op de KPN veilig beheer pagina met je KPN ID. Klik daarna op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven en ga naar instellingen om daar op licentie vrijgeven te klikken. Daarna kan je KPN Veilig opnieuw installeren op de computer van je vrouw. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je mij weten of het gelukt is?
Je uitleg heeft fantastisch geholpen, heel hartelijk bedankt.

Groetjes Appieman
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het gelukt is. Graag gedaan @Appieman, mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!😉

Reageer