Vraag

Vraag over mail en KPN Veilig

  • 7 February 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Hallo geachte, Ik heb twee vragen.

 

Hoe kan mijn vader zijn oude email adres van online.nl veranderen naar KPN Mail bij KPN Veilig.

Mijn vader heeft toen we de overstap maakte naar kpn zijn KPN Veilig op de email van Online.nl gezet. Nu dat deze email Adres niet meer werkt is hij ten einde raad en vraagt om hulp.

 

Mijn vader heeft een abonnement bij u met een snelheid van 100/100 en 2 KPN Veilig.

Als wij dit ophogen met 200/200 hebben wij dan recht op 5 apparaten?.

Bedankt en graag lees ik uw reactie op mijn twee vragen.

 

 

Met vrienddelijke Groet, Dave van de Laar.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Dave van de Laar

Om te beginnen met vraag 2: Ja bij een 200mbit abonnement krijgt jouw vader de versie met 5 licenties. 

Dan nu vraag 1: KPN Veilig zet je op een computer dan wel smartphone. Niet specifiek op een e-mailadres. Bedoel je wellicht dat de inlog voor KPN Veilig gekoppeld is aan het Online e-mailadres? Dat worden gewijzigd door een KPN ID aan te maken met het nieuwe KPN e-mailadres en dan vervolgens het internetabonnement daar aan te koppelen. Als de koppeling dan is gebeurd kan jouw vader weer inloggen op de beheerpagina van KPN Veilig met het KPN e-mailadres.