Beantwoord

wachtwoorden van mijn router wijziging op afstand

  • 3 February 2021
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge

Experia v10 router daar kan ik niet meer in komen, sinds mijn accounts zijn overgenomen. Er zit iemand iets op mijn 5 ghz, en ik kan resetten of proberen wat er in mijn macht ligt. En deze ongein is echt al heel lang geleden begonnen, aangezien ik het van Android moet hebben. Mob..  Lukt mij niets wat te maken heeft met veiligheid. Enz oftewel ik word stralend voor de gek gehouden met alle gevolgen van dien..HELP? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 9 February 2021, 19:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedenavond @Henman, wachtwoorden instellen dat kan ik helaas niet. Ik kan enkel jouw V10 router terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kun je weer de wachtwoorden gebruiken die achterop vermeld worden, dus als je daar mee akkoord ben reset ik de experiabox.

Badge

Beste Jeroen, dat zou geweldig zijn, als het meer uithaalt dan als ik de router reset vanuit thuis?

Graag. 

 

Met vriendelijke groet, 

@Henman 

Badge

Goedenavond @Henman, wachtwoorden instellen dat kan ik helaas niet. Ik kan enkel jouw V10 router terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kun je weer de wachtwoorden gebruiken die achterop vermeld worden, dus als je daar mee akkoord ben reset ik de experiabox.

Beste Jeroen, dat zou geweldig zijn, als het meer uithaalt dan als ik de router reset vanuit thuis?

 

Graag. 

 

 

 

Met vriendelijke groet, 

 

@Henman 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb jouw modem een reset gegeven en de WiFi gegevens zijn succesvol teruggezet naar de gegevens zoals vermeldt op de KPN Experiabox.

Badge

Dankjewel 👍beste Jeroen