Beantwoord

Wil je toestaan dat KPN Veilig wordt geopend door deze pagina?

• 5 april 2017
  • 12 reacties
  • 441 keer bekeken

Hi,

Ik maak gebruik van een Macbook met Safari browser. Sinds de laatste update van KPN Veilig, krijg ik tekens als ik Safari opstart tot 2 x toe de melding 'Wil je toestaan dat KPN Veilig wordt geopend door deze pagina?' Hoe kan ik dit vervelende issue voorkomen? Ik heb Veilig al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Versie 16.4 is dus nu actief.

Ik hoor graag!
icon

Beste antwoord door joelias 12 april 2017, 09:06

Hi Marcia,

Ik heb telefonisch contact gehad met een collega van je. We hebben afgesproken de browser extensie uit te schakelen en ik ga uitproberen of dit effect heeft. Geen nieuws goed nieuws!

Dank voor je hulp 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Dit probleem is al vaker langsgekomen de laatste maanden (m.b.t. Mac). In de meeste gevallen helpt herinstallatie van KPN Veilig.

Gerealateerd:
KPN veilig stelt ineens steeds dezelfde vraag
Reputatie 7
Badge +27
Beste @Joelias, hele goede vraag. Ik zag in je reactie op het andere topic dat je een herstart ook al eens geprobeerd had. Jammer dat dat niet gewerkt heeft. Daarom stel ik jouw vraag aan een collega die alles over KPN Veilig weet. Je hoort van me zodra ik meer weet!
Hi Marcia,

klopt, ik had ook al gereageerd op een andere topic. Omdat deze al enigszins oud is, heb ik een nieuwe aangemaakt :-)

Vandaag wederom KPN Veilig verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar helaas ook deze keer geen succes. Dus de nieuwste versie KPN Veilig icm Mac OS Sierra lijkt toch niet goed samen te gaan.... Ben benieuwd wat je collega hierover kan roepen.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb nog geen nieuws voor je, maar nog wel wat aanvullende vragen. Reageer je op mijn privébericht ? Dan ga ik verder voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Dank voor het sturen van je gegevens! Ik heb inmiddels een ticket voor je aan laten maken, omdat we nog geen antwoord hebben op je vraag. Wanneer dit in behandeling wordt genomen, krijg je telefonisch of per e-mail een reactie. Wil je laten weten wat daar uitgekomen is? Als ik nog iets voor je kan doen, geef maar een gil.
Hi Marcia,

Ik heb telefonisch contact gehad met een collega van je. We hebben afgesproken de browser extensie uit te schakelen en ik ga uitproberen of dit effect heeft. Geen nieuws goed nieuws!

Dank voor je hulp 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Wat fijn! Ik hoop dat ik niets meer van je hoor 😉. Als je nog eens ergens anders hulp bij wilt, laat het vooral weten!
Zelf ben ik ook in het bezit van een Mac (macOS Sierra) waarop ik KPN veilig heb geïnstalleerd.
Nu lees ik hierboven om de browser extensie uit te schakelen.
Geeft dat geen problemen met de veiligheid tijdens het surfen etc?
Reputatie 7
Badge +27
Goede vraag, @Robin41. Dat moet ik ook uit laten zoeken. Ik kan het me niet voorstellen, maar we zullen erachter komen. Om het uit te laten zoeken, vragen mijn collega's altijd een aantal gegevens ter registratie. Reageer je op mijn privébericht ? Dan gaan we voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb je vraag voorgelegd bij de afdeling die erover gaat. Zij zullen binnen 5 werkdagen contact met je opnemen. Laat je het ons weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?
Deze vraag heb ik ook gesteld aan je collega. Het antwoord is NEE, enige wat je dan niet ziet is als je bijvoorbeeld zoekt via Google en je krijgt een lijst met zoek criteria dat je het symbool dat pagina wel/niet veilig is om te bezoeken. Mocht je toch een pagina selecteren die ' kwaad' kan, wordt deze alsnog door KPN Veilig tegen gehouden. Deze info heb ik dus van een KPN' er doorgekregen die me gebeld heeft. Hoop dat jullie hier wat mee kunnen 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Heel fijn dat je dat even laat weten! Ik wist dat dus niet 😉

Reageer