Beantwoord

Youtube werkt niet meer icm kpn veilig

  • 12 June 2020
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik heb KPN Veilig met browserbescherming geinstalleerd op de PC van mijn zoontje. Nu werd youtube geblokkeerd (valt onder social networking). Deze site heb ik toegevoegd aan de uitzonderingen. Youtube werkte toen. Maar, een week later kon hij wel de youtube site openen, maar zodra hij een filmpje startte zag je alleen het laad-scherm. De url van het filmpje was gewoon youtube.com, ik heb voor de zekerheid nog youtu.be in de uitzonderingen toegevoegd, dit hielp niet.

 

Ik heb KNP veilig verwijderd van de PC, nu werkt youtube weer goed. Graag zou ik wel KPN veilig installeren, juist met browserbeveiliging. Is er een truuk om youtube goed aan de praat te krijgen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 June 2020, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @WillemNL, welkom! Jammer dat je hier tegenaan loopt! Ik zie op de website van F-Secure dat je onder ‘gezinsregels’ eens kunt kijken wat er onder ‘inhoud filteren’ staat. Daar zou je inhoud moeten kunnen blokkeren en deblokkeren en dat laatste zou jij moeten kunnen doen. 

Bedankt Marcia, ik zal eens kijken!

Reputatie 7
Badge +30

Top! Mocht je er toch niet uitkomen, laat het me dan gerust weten :-).